Ännu mer sås och pottis

Hemma igen. Har såsat ner mig frusen i soffhörnet i ett underställ som luktar svett och eldrök. Natten i skogen har varit fin. Kall och mysig. Vi tog oss fram till stugan efter att jag ramlat ungefär 8ggr på circus 100m. Idag har jag träningsverk. Vi har hållt oss sysselsatt med att försöka få en gnutta varmt i stugan, var helt omöjligt. Benny fick ta min sommarsäck och jag fick såklart hans nya gosiga varma vintersäck. Han tänker alltid på mig <3
På hemvägen idag stannade vi till i Jukkas för lite lunch hos F&F, i grytan låg det hare. Då har man provat de! Självklart med SÅS OCH POTTIS!
Nu ska jag packa om väskan för att imorgon ta tåget till svägerskan och fantastiska Abiskor. Blir nog en supervecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0