Sås och pottis

I fredags åkte jag och Johanna till jukkas för att än en gång bli frälst av fammos sås och pottis. Det blev vi!
Det första vi gjorde när vi kom dit var att äta sås och pottis, det sista vi gjorde innan vi åkte därifrån var att äta sås och pottis. Visst fanns det älg och biffar också men detbär inte riktigt samma som sås och pottis. Vet iaf att Johanna förstår mina tankar om sås och pottis.
Annat som jag tryckt i mig på knappt 24h hos f&f är bröd, ljust mjöligt bröd som man fiser av. Vi fes en hel del. Lax, 75 koppar gokaffe m. dopp. Glass. Faffa trodde inte att jag kom ihåg vilken låda glassen ligger i, klart jag vet. Den mindre längst ner, såklart.
Vi ha skrattat, jag och Johanna. Verkligen skrattat så vi fick ont i en massa muskler. Jag satte mig på toaletten efter skrattattacken och fick en ny skrattattack, jag kunde inte sluta kissa eller skratta. Jag skrattkissade. Finväder var det i lördags, det fick ni ju smakprov ifrån i förra inlägget.
Kom hem lördag em, läste ännu en hemsk bok och somnade tidigt. Benny kom hem söndag fm, vi hade soffmys hela söndag em.
Idag har jag köpt biljetter till Al Pitcher (raw comedy standup) som vi ska gå på onsdag kväll. Jag tror att det blir jävligt skojjsigt. Lite jobb på onsdag, annars inte så mkt spännande som händer. Fredag kl 14 går jag på sportlov, 9 dagars ledigt. Abisko nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0