Mystisk fönster

Vill bara skriva detta så ni vet att jag är uppmärksam på saker och ting. I huset bredvid vårat finns en lägenhet med ett fönster. Det fönstret har sett likadant ut sen inflyttningen i slutet av dec. Adventsljusstaken står bl.a. kvar. Jag har aldrig sett någon annan lampa tändas i det fönstret osv. Min första tanke är ju att någon ligger där inne och behöver hjälp, eller rättare sagt är död.. Min andra tanke är att där bor en ungkarl som inte ids ta bort julpyntet. Nu när jag kom hem stod jag och tittade upp (fönstret är på andra våningen) på fönstret och även badrumsfönstret. Nu tyckte jag att jag såg att lampan i badrummet var tänd men vet inte säkert, det kanske bara var solen som reflekterade. Jag ska hålla koll på denna badrumslampan under eftermiddagen och se mot kvällen om den är tänd eller släckt. Det är en riktigt mysterium. Återkommer med mer info om det mystiska julpyntade fönstret.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju för fan detektiv! Tryggt att ha Fridus som granne. Eller lite obehagligt. Låt mogna med mitt julpynt liksom!

2012-02-28 @ 21:23:43
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Felicita

Nu kan man kommentera!

2012-03-01 @ 00:42:59
URL: http://heltannat.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0