Fixat grannsämjan

Okej, jag tror vi kan vara lugna! Fönstret var tänt i toaletten, såg jag när det blev mörkt ute. Men sen så började jag fundera om det alltid hade varit tänt där .. Iallafall, det var tänt för en timma sen, nu är det släckt. Det ligger alltså ingen oupptäckt döing på våning 2 ingång C. Eller det kan vi ju inte veta, de kanske det gör men det kan bli helt möjligt för mig att ta reda på det. Jag känner att jag har gjort mitt för grannsämjan. Fast en sista grej som jag bör göra för att vår fina nya gård ska fortsätta vara snygg och modern är att be dom ta ner julpyntet! Vad är grejen? Ta ner julpyntet! Om några veckor vill jag se kycklingar och fjädrar. Såja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0